čtvrtek 9. listopadu 2017

Giv(o)véj!


Ať už jste do tohoto příspěvku spadli/y z mosta do prosta nebo in medias res, či jste se sem jen tak náhodou probrouzdali/y, dnes vás tu nečekaně čeká nefalšovaná blogová giveaway

Autorka příspěvku usoudila, že po deseti měsících provozu tohoto blogu by bylo dobré to tu maličko rozpohybovat, a tak nabízí podzimní šátek výměnou za špetku reklamy.

Podmínky giveaway jsou jednoduché.
1. Zanechejte na sebe kontakt: v komentáři, v e-mailu, na FB.
2. Sdílejte článek na všech svých internetových kanálech a prosím sdělte, kde sdílíte. 
3. Jedno místo sdílení = jeden hlas. Znásobte tak svou šanci na výhru.

Uzávěrka je v pátek 17. listopadu v 10 hodin. Vyhlášení vítězů po návratu z Národní :-)

Velké poděkování míří na Kusanec, bez této inspirace by autorka příspěvku další měsíce rozpačitě přešlapovala na místě.



Pruhovaný trojúhelníkový šál s dlouhými cípy, háčkovaný z anglické tvídové příze. 
Rozměr: rozpětí cca 180 cm při výšce/hloubce šálu cca 45 cm
Příze: Felted Tweed ROWAN (cca 135 g), merino 50 %, 25 % alpaka, 25 % viskóza

Monitor PC může barvu zkreslit (zde se zdá nejrealističtější první snímek), proto je lepší porovnat odstín na webových stránkách výrobce nebo na pletařském serveru Ravelry, předejde se tak případnému zklamání.





26 komentářů:

  1. Tyto dny se neustále balím do krásného šátku od tebe - vždycky mi zvedne náladu a já si vyšlapuju v pošmourném počasí s úsměvem na tváři..a mít další krásný kousek by bylo velké potěšení, tak tedy zkouším štěstí:-)
    Sdílela jsem na svém FB:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, díky moc :-) Z množství komentářů vidíš, že šance jsou veliké :-D

      Vymazat
  2. Háčování je pro mě stále nedosažená meta a šátek je krásný, třeba to klapne.
    Sdílím na fejsbůku.

    OdpovědětVymazat
  3. Šatka je nádherná, tak mi to nedá a musím sa zapojiť, možno sa na mňa usmeje šťastie...Zdieľam na FB. Natália

    OdpovědětVymazat
  4. Peti i mně se šátek moc líbí a moc často vzpomínám na setkání v Brně.
    Posílám mnoho pozdravů a sdílím na fb..Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, moc se mi vždy Vaše šátky líbí, obdivuji Vaši kreativitu ohledně používaných vzorů. Sdílím na svém blogu (dne 11.11.).
    Krásné dny.
    Alena
    A kdyby štěstí zakoplo, věděla bych komu ho darovat :o).
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ač FB příliš nenavštěvuji, sdílela jsem i tam.

      Vymazat
    2. - jako Alena Laena :o)). Nevím jak to sem dát pro ověření. Ale vždyť je to šuma fuk...

      Vymazat
    3. Alenko, nebudu slídit a čenichat :-D

      Vymazat
  6. Štěstí se prý má pokoušet a občas si sedne i na ...Tak zkouším oboje 😂😂😂 Děkuji za šanci vyhrát, sdílím na fb.
    Hezký víkend,Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj!! Bylo by mi velkou ctí vlastnit šátek od Tebe, tak se zúčastním a budu doufat ve štěstí. Kontakt, s dovolením, napíšu, až v případě výhry. :-))
    Sdílet budu na serveru Dama.cz, na FB a ještě jednou na FB. Dále pak s kamarádkou, které sdělím, že pořádáš "blogískové rozdáváníčko" a že doufám, že vyhraju. :-)) :-)) A vlastně ještě dceři, že ta jmenovkyně se stejnou taštičkou dává všanc svůj háčkovaný teplý výtvor. No, a to je asi všecko. Přeji Ti radost z nově rozšiřovaných GA obzorů a děkuji, že myslíš na své věrné publikum i v otázkách hmotných statků. Petra z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dama.cz? Hmmm, to jsou věci, Peti :-) Díky za podporu!

      Vymazat
  8. Reklama se vyplatí...já jsem vás objevila díky Alči z blogu Spolu u stolu :-) Nádherný šátek i další výrobky. Sdílet budu na svém FB Siraelxy blogspot a můj mail: siraelxy@seznam.cz a taky vas zvu na svůj blog www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Propadla jsem kouzlu šátků. Sama neumím. Ale viděla jsem odkaz na vás u paní Aleny na Štěstí v mem živote. Zkusím a vím komu bych šátek darovala pokud
    Se poštěstí. Je nádherný. Sdílím na Fb.Blog nemám. Hodně štěstí přeju všem. apollis@seznam.cz krásný den Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Petro, díky za háčkovací osvětu. Tvé příspěvky jsou pro mě vysokou školou háčkování. Přeji hodně čtenářek a čtenářů a šířím dál na svém blogu a pinterestu.
    Přeji krásné dny. miladafer@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásný šátek, tak zkusím štěstí. Perfektní blog- jste moje učebnice háčkování. Sdílím na FB a mám příspěvek na mém blogu
    makra-patchwork.blogspot.cz
    Ať se vám daří s háčkem i v životě. Marie

    OdpovědětVymazat