sobota 17. června 2017

Granny navždy!


Šátek granny (plným názvem half granny square) je bezesporu světová jednička mezi háčkovanými trojúhelníkovými šátky. Jednoduchý vzor snadný k zapamatování a rozměr i barevné provedení je na každé háčkařce.

Tento šátek se jmenuje Lecha jarní, k jeho uháčkování budete potřebovat háček č. 2 a tři stogramová klubíčka Lace DROPS (když spotřebujete celých 300 g, bude šátek opravdu velký). A pokud nevíte, jak začít, návod je tu.

P. S.: DROPS v poslední době stogramová přadena příze Lace nahrazuje padesátigramovými klubky.



5 komentářů:

  1. Lace DROPS vidím na stránkách jen jako 50g klubka (po 400m příze) - jak je to tedy s těmi třemi klubíčky? Tři klubíčka vychází na 150g, výše je uvedeno 300g - jsem zmatená :-)
    I.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě odkaz: https://www.garnstudio.com/yarn.php?id=100&cid=24

    OdpovědětVymazat
  3. Ivo, neuvědomila jsem si, že DROPS postupně přechází na poloviční klubíčka, to jsou ty moje staré syslí zásoby :-) Stogramová přadena jsou např. zde: https://www.ganella.cz/prize-lace/1660-prize-drops-lace-4434-purpurovafialova/

    OdpovědětVymazat
  4. U každého vzoru na půl-granny by mělo být ze zákona varování, že se jedná o vzor silně návykový již při prvním vyzkoušení. Aby se pak někdo u šestého granny šátku nedivil... :-) :-) :-) Také jsem navzdory dvěma inspirativním háčkovacím kurzům novými technikami a zajímavými návody skončila opět u půlgranny. Zdravím!:-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Peti, co myslíš, že právě háčkuju já :-D :-D :-D

      Vymazat