čtvrtek 6. dubna 2017

Historicky první!


Historicky první háčkovací workshop uháčkuj si s námi proběhl v brněnské kavárně Podnebí nikoli pod nebem, ale uvnitř, hezky v závětří u velkého okna. Vyzkoušely jsme dlouhé sloupky a pevná oka, rozháčkovávat i sháčkovávat a všechny jsme nejen začaly, ale dokonce dokončily univerzální začátek šátku s dlouhými cípy.

Pokud ctěný čtenář nabyl dojem, že se tu někdo vytahuje a nadouvá, ano, je to právě tak.

V pátek (tedy zítra) v 16 hodin tamtéž, sraz podle počasí venku (viz foto), háčkování bez ohledu na počasí uvnitř (viz foto).



11 komentářů:

  1. Moc jsem si workshop užila:-) Byl to skvělý čas, pohodový a zároveň pilně háčkovací - své dva vzorky jsem hrdě uložila do komody:-)V noci se mi o dlouhém sloupku zdálo:-) Těším se na pokračování:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly jste všechny skvělé a pilnice největší :-) Taky se těším na příště!

      Vymazat
  2. Bylo to skvělé odpoledne, večer i část noci! Díky, Peti! Brousím háček i mozkové závity a závitnice na další setkání. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen abys, Peti, z háčku nakonec nevybrousila pletací jehlici :-)

      Vymazat
  3. I za mne veliké nadšení.Moc děkuji za krásné odpoledne i večer.
    Budu se těšit na další možné setkání.. Peti přeji vám všem kouzelný pátek.Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem opravdu ráda, že jsem do háčkování aspoň trochu pronikla. Mám dobrý pocit, když zdolám nějakou další výzvu (a skoro vždy si řeknu, že na tom není nic tak těžkého, jak jsem si zpočátku myslela). Děkuji, Petro, za zasvěcení do háčkování a těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, díky :-) Byly jste skvělé a velmi povzbudivé :-)

      Vymazat
    2. Zapomněla jsem Ti říct, že jsem si tu punčochatou větu "To jsem ještě nikdy nedělala, to mi určitě půjde" vylepila nad psací stůl :-D

      Vymazat
  5. Pevně věřím, že příště už to vyjde a budu se k vám moci připojit, navíc v Podnebí :-) Lenka

    OdpovědětVymazat